Addy Ku Sayang

2236 views
Addy Ku Sayang,3.29 / 5 ( 7votes )

Koleksi cerita lucah, kisah lucah, kisah sex, baca lucah, majalah lucah melayu terbaek

Aku mengenali Addy secara kebetulan pabila kami berchit-chat dalam internet. Tak ada perbualan mengenai sex yang kami lakukan cuma sekadar bertegur sapa dan bertukar nombor telephone. Kemudiannya aku cuba contact Addy melalui HPnya. Wow suaranya sungguh macho dan garau... aku mula tertarik padanya. Umurnya 26 tahun dan bekerja di sebuah agency pengiklanan. Perbualan kami masih tidak berkisar pada sex... until one day dalam e-mail ku padanya seterusnya, aku bertanyakan activity sexnya.

Katanya, dia baru berpisah dengan boynya dan sudah lama tidak melakukan sex kecuali 4 bulan sebelum tu denan Mat Salleh di sebuah hotel. Aku rasa, dia pernah berhubung dgn mat salleh tu sebelum ni dan bila mat salleh tu bercuti di Malaysia, mereka mengambil kesempatan untuk bersama.

Hari-hari berikutnya perbualan kami semakin mesra.... dan cerita-cerita mengenai sex semakin menjadi-jadi. Dari segi suara dan percakapan, aku yakin Addy bukan jenis lembut dan aku memang suka pada yang kurang lembut. Aku mengambil keputusan untuk berjumpa dengan Addy di rumahnya. Aku menelefon Addy dan kebetulan dia tidak bekerja pada hari itu dan aku terus ponteng kerja dan kerumahnya.

First time aku lihat wajah Addy aku dah dapat rasakan ada chemistry antara kami. Addy lebih rendah dan kurus dariku. Bila masuk kerumahnya, kami duduk di sofa dan berbual-bual kosong. Kami sudah berjanji yang kami tidak akan melakukan sex pada pertemuan pertama.... tapi tangan ku tidak dapat ku tahan dari menjalar ke seluruh badannya. Aku memujuk Addy ke biliknya dan dia tidak menolak. Kami baring dan berpelukan... Aku meraba batang Addy dan batangnya sudah keras. Aku memang telah lama stim.

Aku memujuk Addy untuk berbogel dan kami berbogel. Kami bergesel-gesel batang samil berkulum lidah. Sudah lama aku tidak beromen sesama jantan. Lama sangat. Kali akhir bila aku bertugas di Thailand dan aku pernah bersama dengan budak Thai yang bekerja setempat dengan ku. Tapi Addy lebih hebat kissingnya....

Kami kemudiannya melakukan 69. Batang Addy lebih panjang dari batang ku tapi dapat aku masukkan semuanya. Addy pula agak sukar untuk mengulum kesemua batangku, maklumlah saiz batangnya lebih kecil, tapi aku tak complain apa-apa. Kemudian, kami kami berubah kedudukan di mana aku memeluk Addy dari belakang. Aku cuba memasukkan batang ku ke dalam ass Addy. Dia tidak menolak. Oleh kerana air maziku dah banyak keluar, agak senang untuk kepala batang ku menembusi assnya. Anyway, Addy bukan lagi 'teruna'... bila sudah masuk separuh, aku menarik balik batang ku. Aku teringat pada janji kami, tak akan berlaku sex unless we really like each other.

Kami menegnakan seluar masing-masing dan kembali ke ruang tamu. Addy menyediakan air kopi untuk ku. Aku minum dan kami sembang-sembang kosong dan sebelum aku balik, kami sempat kissing dulu. A very deep kiss dan sebelum aku berlangkah keluar, Addy memberikan pandangan yang samapi sekarang masih aku ingat. Renungan yang membuatkan aku betul-betul jatuh cinta padanya. Dan masa itulah Addy menyatakan betapa he likes me very much.

Kejadian di atas berlaku hampir 2 tahun yang lalu. Kini, Addy dah jadi kepunyaanku. Nak katakan fasal sex, semua style dah kami lakukan. Yang bestnya kami tak pernah memakai condom bila melakukan sex. Ini kerana kami masing-masing percaya yang kami masing-masing melakukan safe sex sebelum ni. Sex tanpa condom sedapnya tidak terperi, bila dia pancut dalam ass aku aku dapat rasakan betapa panas dan lajunya sperm yang dia pancutkan. Begitu juga bila aku memancutkan air maniku kedalam ass Addy. Dapat aku rasakan kepuasan yang Addy nikmati dari pancutan itu.

Kami pernah berbulan madu ke Afrika Selatan dan Europe. Kali terakhir bila kami ke UK dan Amsterdam. Niat kami untuk kahwin semasa di sana, tapi masa suntuk sangat. AKu sebenarnya bukan 100% gay sebab aku dah kahwin dan ada anak. Tapi aku lebih gembira bila bersetubuh dengan Addy. Kepuasanya lebih lagi. Mungkin kerana Ass Addy lebih ketat dari burit biniku atau Addy lebih pandai kulum (Oh ya... Addy sekarang dah boleh kulum batangku sampai kepangkal... terasa masuk ke kerongkongnya). Paling aku sedap bila bersetubuh dengan Addy ialah bila dia meng-enter aku dan kami pancut sama-sama. Paling nikmat bila saat aku nak pancut, ass aku mengemut batangnya dan dia pancut sama-sama.

Addy, aku sungguh menyayangi dan mencintai mu. Percayalah.

wwwx sex video melayu xcom