Cikgu Liza

2678 views
Cikgu Liza,3.38 / 5 ( 16votes )

Koleksi cerita lucah, kisah lucah, kisah sex, baca lucah, majalah lucah melayu terbaek

Gambar Bogel Cikgu Liza   Melayu Boleh.Com

Hmmm ini aku ada satu pengalaman yang tak dapat kulupakan iaitu gesel punggung cikgu Liza (bukan nama sebenar). Ceritanya berlaku bila aku telah dipostingkan pada tahun lepas ke sebuah sekolah rendah di semenanjung (tak boleh cakap, haha). Aku sebagai guru muda yang belum berbini tentulah menjadi perhatian juga kan. Mula-mula masuk sekolah, aku takde la apa sangat, biasa je.

Cumanya aku selalu try-try ngorat cikgu-cikgu cun kat sekolah tu termasuklah seorang bini orang ni yang agak cun dan bodi mantap. Dia ni aku gemar kacau pasal aku suka tengok bodinya, apatah lagi dia memang jenis suka dress up, kebaya ketat lah, kurung moden lah, membuat konekku mencanak sentiasa. Aku lihat dia seakan melayan juga, di mana dia selalu dok mengacau aku dan kekadang dok cakap2 mcm nak mengayat aku. Aku apa lagi, syok lah. Hingga satu hari, aku saja bawak kamera nak ambil gambar dia, konon2 nak buat kenangan padahal aku nak buat modal melancap, haha. Kebetulan pulak hari tu dia pakai baju kebaya satin biru ketat dan pendek, apa lagi aku pun makin tak keruan nak ambik gambar dia. Masa terjumpa ngan dia tu, dia kat library tengah buat keja. Aku pun cakap nak ambil gambar dia dan terus snap gambar2 dia termasuk tempat-tempat yang strategik terutamanya di punggung, pinggang dan dadanya yang tertonjol. Tiba-tiba tanpa disangka dia merapati aku nak tengok gambar-gambarnya. Aku kelam kabut tunjuk gambar yang orait la, nasib baik dia tak nampak. Masa ni la dia merapati aku sehingga tubuh kami bersentuhan. Aku ingat yang masa tu bahagian badan tepinya bersentuh dengan tepi badanku kerana dia nak tengok gambar-gambar itu. Dadaku berdebar dan mencanak konekku menegang bila bersentuhan dengannya. Masa tu library tiada orang dan sepantas kilat aku membuat keputusan menembapnya. Aku punya banyak pengalaman menembap sebelum ini jadi aku mampu berfikir pantas jika mendapat peluang. Aku memusingkan bahagian depanku mengadap pinggulnya dan menunjukkan gambar kepadanya.

Sementelah dia tak kisah bersentuhan, aku merapatinya hingga badanku bersentuhan dengan badannya sebelah kiri badan, dan yang paling penting, nikmatnya sungguh terasa bila kepala konekku mengenai pinggulnya. Badanku sedikit menggeletar tapi aku kontrol supaya tak ketara dan aku tidak lah menekan batangku kuat sangat, sekadar menyentuhnya dengan kepala konek sudah cukup. Dia mungkin tidak mengetahui niatku dan ralit melihat gambar-gambar di kameraku. Aku mengambil masa selama 5 minit menunjukkan gambar-gambar tersebut dan menembapnya. Akhirnya aku meleraikan tubuhku dengan tubuhnya. Semenjak hari itu, hubungan kami bertambah mesra dan setakat pegang-pegang rapat-rapat dia tak kisah, kadang-kadang dia yang dok menyerah bontot kat aku. Dalam diam aku bertekad untuk pancut di tubuhnya. Peluang tercapai bila dia mengajak aku menolongnya membuat drafting di library. Masa tu line clear, takde orang. Mula-mula aku duduk kat sebelah kerusi dia, tapi aku cari helah untuk melihat kerjanya di sebelahnya dengan cara berdiri.

Sebelum tu aku dah kuarkan konekku dari spender tapi dalam seluar la. Dalam keadaan dia duduk dan aku berdiri rapat di sebelahnya, kukenakan konekku yang tegang itu ke rusuknya perlahan. Aaaaahhh kesedapannya tak terhingga bila saja konekku terkena rusuknya, pantas ia menegang ganas dan berdenyut-denyut. Dia aku lihat tidak peduli pun dan kami terus berbincang akan kerja itu. Aku kemudiannya merapatkan lagi badanku ke rusuknya hingga pehaku melekat di rusuknya, tetapi dalam keadaan yang perlahan. Aku semakin tak tertahan, aku sudah mula rasa geli di kepalaku menandakan maniku ingin meledak. Aku pantas berfikir lalu membuat lawak spontan sehingga kami berdua ketawa kerana aku mencari helah ingin memegang bahunya sebagai sokongan dan tika dia seronok ketawa, aku pura-pura memegang bahunya dan ketika itulah; creeet, creet, creet, creet maniku terpancut dalam seluarku tapi mengenai badannya. Aku kontrol sehabis mungkin reaksiku ketika itu sehingga habis kupancutkan maniku ke rusuknya. Aku kemudiannya melepaskan badanyya dan minta izin ke toilet untuk menukar seluar. Seluar aku kaler itam, so tak nampak la basah dan memang aku ada stand by seluar lain dalam beg. Hahahaha, aku puas dan ketawa kepuasan di bilik air.

www gersang-pic bogil awek2 cun ni xdak kaa jilat apam sdap, cikgu liza sex, gambar telajan anak mlayu, cerita studen main dengan guru, www gersang-pic bogil awek2 cun ni xdak kaa jilat u apam sdap, Tetek cikgt liza, seri cikgu liza bogel, sementelah, ratah cikgu, pengalaman skodeng cikgu, liza ketat bogel, koleksi lucah cikgu sexsi pakai kebaya ketat, Kisah lucah cikgu cun, gadis bogel awek melayu cun, cikgu liza, www gersang-pic bogil awek2 cun ni xdap kaa jilat apam sdap