Cili Api

1180 views
Cili Api,5 / 5 ( 2votes )

Koleksi cerita lucah, kisah lucah, kisah sex, baca lucah, majalah lucah melayu terbaek

Mula-mula sekali aku nak bagi tau disini,aku ni bukan laki yang baik, aku berkenan kat budak pompuan ni...namanya ani, dia punya badan....aci kerat jari...ribu pun boleh bayakk... masa tu aku baru 2-3 tahun kawin...dulu budak ni kerja ofis bawah... aku selalu curi pandang badan dia...36-24-36 beb..kelas gitu... tapi.. ditakdirkan... dia dapat masuk kerja kat ofes aku...aku kata dalam hati aku..bagi aku sebulan,aku mesti dapat dia...aku apa kurang...muka taklah lawa,tapi pakai kereta sport beb!!!..masuk hari ke 5 dia kerja, aku yang tak pernah tegur dia, lalu beranikan diri mengajak dia ikut aku ke KL...ada kerja kata aku...dia ok...

Di KL aku tidoq di Shangrila...first time...aku relaks..dari perilaku dia...kalau aku mau..dapat malam tu..tapi..orang lama...nak pi mana....lepas balik KL, minggu depan tu aku ajak dia ke Hatyai..dia kata lama tak ke sana...orait latu...lepas cek-in aku terus mandi..bila habis dia mandi pulak..hangat dia kata...keluar saja,dia pakai tuala duduk depan cermin dok kibas rambut,kote aku apa lagi...tak besaq sangat...dalam 6" saja..tapi maknya yang selalu dok rasa kote aku kata..waa..macam itu cili api..manyak panas wooo...sambung...aku beranikan diri aku peluk dia dari belakang..dia releks saja...terus aku jilat leher dia..dia terus pusing dan cium aku...(dia tengah frust dengan balak dia masa tu)...aku terus tarik tuala aku dan dia...aku angkat dia atas katil...aku jilat habih..dari atas sampai kekaki.. mengeliat.. siap terangkat punggung dia...aku tala kote aku kat mulut dia...baru nak belajaq..kena gigi..biasalah tu...apom dia ni jenis tembam dan licinnnn.. aku cukup suka yang licin..ada bulu..tak cute..

Aku ingat aku kat bawah tu... dekat-dekat 1/2 jam kot..sambil tangan aku meramas tetek dia...puting pun baru kecik...lepas tu...aku sorong kote aku tala kat apom dia...masuk saja kepala...dia kata...masih virgin..aku kata...tak pa tak masuk habih...aku sorong pelan-pelan..mana nak tahan beb...kalau aku tahan mangkok..mau 1/2 mangkok air dia..aku terus benam semua...terangkat kepaka dia..menjerit syok pun ada..sakit pun ada kot..kaki dia mengeletag tahan,aku bab position ni..kira ok... dekat 1/2 jam aku nak keluag dah aku tala dalam mulut dia...dia hisap sampai nak tekendon aku...malam tu aku balaih dia 4 round...esok balik..dia kata kat aku.. yang dia dah lama minat kat aku,dia tau aku dah kawin.. jgn takut dia kata....dia tak kacau aku...

Aku ada `port' aku sendiri...aku sewa rumah dekat rumah cina..privecy sikit...habih kerja saja...kami pi sana ..hari-hari..dah lama..dia ni pandai lebih dari aku..untuk pengetahuan hangpa dia ni kuat seks..laki boleh lari malam...dia kalu hisap..macam tak mau lepaih..dia cukup suka buah tungging...feveret aku tu...aku nanti hentam sampai berbunyi...bab dia duduk atas..lagi sempoi..sambil dia dok ayak..dia nanti ramas teloq aku...lepas keluag...dia nanti pi basuh..releks..10-15 minit dia nanti hisap lagi kote aku...balaih lagi...dia yang best semenjak aku main dengan dia...tak pernah setitik pun aku buang keluag...semua dalam mulut dia...kalau dalam ofes..dia duduk belakang sekali aku nanti pi duduk sebelah dia..orang didepan tak perasan punya..tangan aku nanti seluk dari bawah kain terus ke apom dia...sat saja mesti basah..aku tarik tangan aku..aku jilat..dia kata..`u sayang kat I sungguh' aku bagi signal..kami masuk toilet..sambil tungging aku balaih dia...dalam ofes meja mana yang kami tak guna,habis bangku semua staff kami duduk atau dia tungging masa kami `cunggit'...lepas ofes hours tu...nak jadi cerita dalam ofes tu ada satu maknya yang belum dia aku dok angkat nama dia anna...orang sabah...doa seks tak gila sangat ...tapi...dia suka kalu aku lepas mani aku kat dalam punggung dia...manyak panas dia kata..

Satu hari tu..tengah aku dok main dengan ani ni..dia mai di `port' aku..terkejut aku..dia ada kunci juga...dia lama tak dapat...maknya ni kalau lama tak dapat..dia pandai pujuk dan cari aku...akupun slowtalk kat depa dua-dua...`u dua-dua kawan ..apa macam kalau kita main sama..gila lu...anna kata..lepas aku ayat dia..lama jugak..dia ok...ani pulak segan...pompuan..aku bagi gia stim...telanjang dua-dua...tengah aku dok taji belakang anna..ani kata nak try..sakit dak??..aku kata KY ada,aku try kat dia mengerang habis...masa nak keluag mani aku...ani nganga mulut dia...anna tanya kat dia...best ka?...lepas 1/2 jam..depa pulak rogol aku.. terbalik... dah tak segan dah depa ...aku main macam tu dengan depa... ada kot..4 kali...di ofes depa makin ngam...aku selamat...tapi aku nak kata disini...aku kalau tak kahwin lagi...mau aku ambik ani jadi bini aku...kalau suruh apa-pun dia buat... tak bantah punya...aku pernah sound kat dia..jadi no.2..dia kata kat aku.. kesian kat kakak...lani dia dah kahwin dah,anak 1.. naik merz lagi..maknya tu baru kawin.. baby 5 bulan dalam perut...dua-dua masih kontek aku...kawan..salah ka?talipon saja beb...aku nak tambah sikit..masa ani kawin aku pi ....dia tengok aku...meleleh ayak mata dia..dia bisik kat aku...`sampai mati..dia ingat kat aku'...lani..kalau dia tak puas dengan laki dia...dia bayang muka aku...tangan dia gedik-gedik kat apom...mesti keluag..dia kata...laki dia...5-10 minit saja...aku..sampai mengeletag lulut dia kata...cerita ni...betoi..satupun aku tak tambah...dia akan jadi kenangan sampai aku mati....lani aku releks...jaga family aku...bini aku tu...org.utara kata...`raja manusia'..untuk ani...nombor handset aku tak tukag punya...

gambak melayu bogal, kisah sex cili api, main dengan budak universiti