Doggay

2552 views
Doggay,3 / 5 ( 5votes )

Koleksi cerita lucah, kisah lucah, kisah sex, baca lucah, majalah lucah melayu terbaek

Hilmy Dia dah pernah sms aku sebelum ni dan dah pernah beberapa kali chat dalam ym. Tapi oleh sebab agak jauh tempat dia di Titiwangsa so kami tak ader kesempatan berjumpa. Satu hari tu dia sms aku pada hari sabtu ajak jumpa so aku dengan bersahaja membalas “jumpa hari jumaat petang lah minggu depan”.

Aku pun tak ambik kisah pasal date tu sebab aku ingat Cuma kata kata budak remaja tengah gersang so tak berapa serius sangat. Anyway pagi pagi Jumaat berikutnya aku terus dapat sms dia reminding me on the date..”aku balas jadi jer” and about 5pm aku dah dapat msg dari Hilmy “abang, saya on the way, may be lambat sikit sampai sebab train penuh”… so aku macam biasa dengan tak ready and takder tempat pun nak set, aku terus jer pi ambik dia kat commuter station. Budak nya agak comel , berkacamata dengan ketinggian sekitar 160cm, 56kg, badan agak tegap, berbaju T sendat, warna brown and berseluar denim putih dan kami went for short drinks dulu untuk membiasakan diri.

Terus ajer aku bawak dia lepak kat ofis aku selepas minum dan dalam sejam kemudian line pun clear. Aku terus merapati Hilmy yang sedang main laptop aku dan memberi ciuman pertama kat pipi dia yang putih. Mata dia yang sepet (memang kegemaran aku ler) member jelingan malu pada aku. Aku peluk dia dari belakang dan suruh dia off kan computer. Aku lock pintu ofis aku dan tutup lampu bilik bagi gelap sikit. Kami terus berpelukan dan aku terus mencium leher hilmy dan mulut kami pun bertemu tak lama selepas itu. Agak best gak cium dengan budak medic tahun 2 ni, walaupun rasa aku dia bukan ada experience tapi cara dia menyambut ciuman aku agak ok jugaklah..haha. Tangan aku mula meramas bontot hilmy yang pejal dari luar seluar denimnya dan dia semakin sedap berdakapan dengan aku.

Tak lama selepas tu aku buka t shirt hilmy dan menghisap putting tetek coklat dia…dia mendengus perlahan (dia belum pandai mengerang lagi fikir ku nakal” hehe. Mata hilmy yang kecik tu terpejam masa aku jilat dan nyonyot tetek dia dan dada dia yang agak bidang tapi tak der muscle. Hilmy agak pendiam sebab masa romen dengan dia..dia hanya diam dan hanya beraksi balas tanpa banyak bicara.. tapi yang penting aku syok jugak dekat budak ni.. sebab aku ni susah sikit kalau budak yang aku tak suka or agak berisi aku memang tak stim, tapi mamat ni buat kan konek aku terpacak dengan mudah means aku suka ler tu..

Hanya di atas sofa dalam bilik aku kami berdua bergomol nasib baik kedua kami saiz agak kecil so sofa yang besar tu cukup muat untuk menjadi ranjang sex yang tak dirancang ni.. Aku mula buka t shirt aku dan hanya bersinglet dan berseluar hitam, aku bukak singlet dan suruh hilmy hisap putting aku.. dia hisap dengan rakus.. sakit putting aku hehe..maybe dia tak pandai control lagi ler tu.. sambil tu aku dok ramas bonjolan keras dalam seluar putih hilmy.. agak besar gak ni fikirku. Aku londehkan seluar hilmi hingga ke paha dan dia masih berkasut putih dan berstokin, menampakkan boxer ‘soda’ dia yang berwarna kemerahan. Aku suka dengan apa yang aku lihat.

Seorang remaja di atas sofa dalam ofis aku, tak berbaju, dengan seluar denim putih terlondeh di paras pinggang dengan kasut dan stoking masih dipakai, bersama bonjolan keras kat dalam boxer yang menanti dengan gersang.. Hilmy kelihatan sexy pada pandangan aku dan aku mula sukakan hilmy. Aku suruh hilmy duduk di atas arm rest sofa berkembar aku dan aku mula menyerang bahagian bonjolan hilmy.. batang hilmy yang dalam 5 inci berdiri tegang sebaik boxer dia aku tarik kebawah. Batang dia tak panjang tapi tebal.. masa aku hisap agak susah untuk muat dalam mulut aku hehe.. hilmy mengerang enak sebaik aku menghisap batang remajanya. Sorrylah dik, abang tak pandai hisap aku bisik aku pada hilmy maklumlah pure top hehe… sambil mencium mulut hilmy.
Kini giliran hilmy melayan cock aku… seluar dalam ‘lumberjack putih aku di tarik hilmy ke bawah dan terus dia mendapatkan batang nakal aku,,dia hisap agak ok, sedap juga bila sedut dan jilat kepala konek aku yang dari tadi dah gian nak fuck dia. Lepas beberapa minit, aku capai kondom dan gel, tolakkan kaki hilmi yang masih terperangkap dalam seluar jeans dia dan aku terus jilat lubang jubur dia yang berbulu nipis. Walaupun lubang dia tak semerah anak cina yang aku selalu fuck tapi cukup membuat aku tergoda. Aku jilat sampai basah dan kali ni aku dengar rengekan kecil hilmy menandakan dia dah mula hanyut dalam nikmat.

Aku bukak kasut dia dan menarik seluar dia sebab aku dah tak tahan nak henjut budak kolej ni. Kami berdua sudah berbogel dan hanya berstokin ajer… aku tonggengkan hilmy dalam position doggy sambil mengenakan kondom. Aku lube sikit lubang hilmy dan suruh dia hisap nipples aku. Masa tu baru hilmy bagi tahu.. abang saya tak pernah kena fuck lagi tau.. this my first time.. aku agak terkejut.. biar betul adik ni… bila dia cakap macam tu, aku terpaksalah ubah strategi tak mahu dia sakit..sebab kalau tak pernah kena mesti sakit jika fuck doggy for the first time.

Aku cuba jugak masukkan dan memang betul belum sempat bibir jubur dia ditembusi kepala konek aku, hilmy dah menolak aku dan aku Nampak otot bontot hilmy mengecut menahan sakit dangan mata terpejam dan tangannya memegang bahagian luar jubur dia… aku tahu dia sakit…”painful “kata hilmy dengan nada separuh dengar… aku suruh dia relaks dan aku cium leher dan mulut dia bagi dia rasa selesa. Aku cuba lagi dan kali ni walaupun ketat aku terus henyak kepala konek aku masuk dan berhenti bila saja bibir jubur hilmy aku dah tebuk… perit rasa batang aku kena kemut dengan lubang jubur remaja ni dan perut hilmy berombak ombak kerana nafasnya yang agak tersekat sebab sakit. Aku dapat jugak gerak perlahan lahan dan semakin laju dan aku lihat kote dia dah mula menegang means he started to enjoy gay sex….

Beberapa ketika menghayun dalam posisi hilmi menonggeng aku suruh dia naik atas arms rest sofa dan dengan kakinya mengankang ke atas atas bahu aku. Stokin putih hilmi aku cium sekita untuk menaikkan nafsu aku… budak ni jenis bersih so aku confident dengan dia. Aku bagi hilmy front fuck yang sederhana laju supaya dia tak sakit dan hilmy benar benar suka dengan pengalaman pertama dia.. bila dia mula melakar senyuman manis semasa aku mengerjakan lubang ketat remajanya. Aku panjat atas sofa dan kini menghenjut hilmy dari arah atas dengan laju. Kaki hilmy aku kepakkan k etas dengan lebih jauh… aku lihat budak ni dah mula menggigil maybe kerana lenguh dilakukan begitu. Aku capai konek nya yang menegang dan baru jer dua tiga kali urut hilmy mengerang ahhhh… dia memancutkan air maninya

“oopps sorry bang..hilmy tak sengaja” dan aku suruh dia teruskan saja memancut sebab aku tak nak anti klimaks kan budak gersang ni walaupun aku agak terkilan sebab dia pancut cepat sangat. Air mani dia bertabur atas perut dia dan aku jilat dan hisap cock dia yang baru saja memancut dengan gersang dan air mani nya yang kuat baunya dan pekat terlekat kat mulut aku dan aku mencium mulut hilmy sambil memberitahu dia aku nak pancut dalam lubang dia, sebelum dia hilang mood. Aku melajukan tikaman aku menerjah lubang hilmy dan rambut hilmy yang agak panjang habis kusut masai aku kerjakan bila aku fuck dia sambil tarik lembut rambutnya. Tak lama selepas tu aku pun memancut dalam jubur hilmy dan kami berdakapan seketika melepas lelah.

Aku amik tisu dan lap badan kami dan mula mengenakan pakaian kami dan terus ke tandas untuk membasuh apa yang patut. Lepas dah tidy up kami terus ke pasaraya ‘take away-McD’ dan aku hantar hilmy ke commuter station. Aku terus memandu pulang dalam keadaan berbau airman di badanku dan ada jugak perasaan puas walaupun agak terkilan sebab hilmy cepat sangat klimaks. Aku harap dapat jumpa lagi adik sorang ni sebab aku mula suka nak fuck dia lagi…

Dalam sejam lebih aku terima sms hilmy mengatakan dia dah selamat sampai hostel dia dan dia ucapkan thanks for the Mc D and sorry kerana cum too early” ?.. aku hanya jawab that’s ok..we still have some other time for fun” dan dia jugak pesan dekat aku supaya tak tulis story aku dengan dia kat sini.. tapi aku tulis jugak hehe.. bukan aper I dun mean anything.. at least bila baca teringat gak kat dia and lagi pun identity dia bukan aku bagi tahu…kan ?… aku masih menunggu bila hilmy nak contact aku lagi, sebab aku tahu dia sibuk dengan exam dia sekarang.. maklumlah budak medic, biasanya busy.. tapi aku dah bagi injection bakal doctor ni dengan jarum aku supaya dia lebih bersemangat belajar..huhu. harap dia selalu jumpa aku walaupun tak sakit sebab aku memang suka bagi dia free injection.
awek gian tumblr, awek titiwangsa, melayu bogel titiwangsa, member ofis seksi