Ekin 5

2219 views
Ekin 5,4.45 / 5 ( 11votes )

Koleksi cerita lucah, kisah lucah, kisah sex, baca lucah, majalah lucah melayu terbaek

 

"tiada apa yang perlu di maafkan...baguslah ekin dah mula sedar kesilapan ekin...abang pun bersalah kerana lupa yang ekin ni isteri orang dan seharusnya abang yang menasihatkan ekin panjang sekali bebelan aku pagi tu pada ekin dan suasana sunyi di rumahnya seakan akan membawa kami kembali ke zaman bercinta dulu....Akhir kata dari aku aku biarkan takdir menentukan segalanya dan aku doakan Ekin berbahagia di samping suami nya....

Gambar Bogel Ekin 5   Melayu Boleh.Com

Semalam jumpa lagi aku dengan Ekin...cantik sangat dia malam tu,Sedikit cemburu aku dengan ekin bila dia di rangkul dipinggangnya oleh suaminya berjalan berpelukan di celah celah kelibat manusia di bilik pameran.Aku cuba menyembunyikan perasaan aku sedaya yang termampu bila mereka menyapa aku dari belakang..Pandangan aku pada ekin beralih pada suaminya yang tersenyum memandang aku seperti cuba mentertawakan aku..aah...itu perasaan aku saja...selesai berbicara ,mereka berlalu meninggalkan aku sendiri hilang entah ke mana..Mata aku tak lepas memandang lenggok ekin sehingga mereka tak kelihatan lagi....

Cukup tersiksa jiwa aku kali ni..setiap kali teringatkan ekin , hati jahat aku sentiasa meronta ronta memaksa aku mendapatkan ekin, tapi apakan daya..dia dah jadi milik orang...walaupun aku tahu, ekin masih setia menanti kehadiran aku. Dari matanya memandang aku, aku tahu dia masih mahukan aku,..atau itu cuma perasaan aku. Memang perasan kan aku ni...Telefon aku berbunyi dan jam sudah menghampiri 10 malam.... Nazri di talian mengajak aku join diaorang makan di kedai berhampiran... sebetulnya aku dah nak balik masa tu tapi sayup sayup aku dengar ekin memaksa maksa suaminya menjemput aku...aku takkan melepaskan peluang itu dan terus bersetuju...

Aku pasti Nazri memang tak tahu kisah aku dan ekin...Masa makan aku perhatikan ekin lebih diam dan asyik memandang aku sahaja..aku jadi serba salah dan perbualan aku dengan Nazri berjumpa jalan buntu...idea idea bernas aku tak dapat dikeluarkan lagi...Sekali sekala Ekin mencelah dan bergurau dengan suaminya Nazri.. aku turut ketawa agak besar menutup perasaan aku...Ketawa Ekin menampakkan gigi halusnya bersinar terpancar bila terkena cahaya lampu di atas tempat kami makan ...Ekin memandang aku tajam di akhir ketawanya...aku tersentak dan terus berhenti ketawa...Nazri terus memesan makanan lagi,..aku dah kenyang sangat dan sebetulnya aku dah mula kenyang bila sampai di meja tadi kerana Ekin tersenyum lebar menyambut kehadiran aku...Lama kami makan,..aku rasakan kaki aku di gosok dari bawah meja...Ekin memandang aku dan aku cuba mengalihkan kakiku jauh supaya nazri tak mencurigai aku...

Memang berdebar debar rasanya bila Ekin melakukan begitu....tak pernah lagi aku berlaku curang dengan sahabat aku di depan tuannya sendiri..kalau kat belakang t u belakang cerita le...Aku memang tak sanggup menatap wajah nazri dan menggoda Isterinya...Aku bangun laju sahaja bila Ekin sekali lagi menyentuh aku dari bawah sehingga ke pehaku.."Eh kau kenapa Joe?" sapa nazri..tergagap gagap aku memandang nazri dan aku minta diri dulu kerana nak ke tandas ,aku cuba menipu...Ok lah Naz...aku chow dulu....nak ke tandas dan balik rumah terus lah....Ekin senyum je melihat gelagat aku dan aku menggelengkan kepala sambil berlalu dari situ....nazri aku tengok masih makan lagi..patut ler badan ko gemuk naz...makan sampai tak ingat esok.....mau je aku sound dia agar bagi kat aku ekin malam tu...hehe....kurang ajar kan?.

Dalam kereta aku terima SMS dari Ekin,...Bang ..sorry Ekin gurau je...abang marah ke?(jgn balas).... Aku tersenyum sendiri membaca mesej dari ekin.....macam macam budak ni....Terus memandu laju dan hati aku lebih tenang malam tu dan aku tidur awal sangat..entah jam berapa aku terlelap..Pagi tadi bila bangun je aku tengok ada sms lagi dari Ekin :selamat pagi"...Aku campakkan Hp aku di katil dan terus mandi sekejap sahaja kerana cuaca sejuk sangat...aku tengok ada sedikit roti di meja dan itu terus mematikan selera aku...Pagi tu juga jam 7 pagi aku pikir nak bekpas kat luar je...dalam perjalanan aku reply mesej ekin "nak gi bekpes jap...buat apa ?..tut tut....laju je dia reply mesej aku...."saja je layan TV...boring..Abang naz keje pagi ni....Nak makan sosej pagi ni bleh.." kurang ajar je mesej Ekin pada aku...aku tahu dia memang rindukan sosej aku kerana dah lama kami tak bersama....sibuk dengan urusan masing masing...Aku terus balas mesejnya"otw"...tiba tiba je perut aku yang lapar tadi terasa kenyang sangat..kereta aku pecut laju dan dalam masa 15 minit aku terpacak di depan pintu rumah Ekin...

Rindu aku semakin kuat dan hari ni aku akan lepaskan benih aku di dalam rahim Ekin yang memang aku geram selama ini...Ekin tersenyum menyambut aku dan tanpa di suruh aku terus masuk ke rumahnya ..wangi bau badan Ekin menusuk ke hidungku...Dari belakang aku nampak susuk tubuh Ekin di suluh mentari pagi melenggok lenggok di dalam baju tidurnya...Aku terus memeluk Ekin dari belakang dan Nafas Ekin kuat di telinga aku....pipinya aku terus cium kasar dan tangan aku terus meraba raba teteknya kiri dan kanan,.ternyata ekin tak memakai bra dan panties pagi tu...buritnya aku raba dan hanya di lindungi baju tidur satinnya cukup lembut..

Ekin membiarkan aku memeriksa tubuhnya satu persatu...bila aku memalingkan tubuhnya menghadap aku...dia tersenyum riang ...matanya berkaca kaca memandang aku dan terus memeluk aku erat...mulut kami bertaut kemas dan aku hisap segala isi di dalam mulut Ekin...Tanganku mula meraba di dalam bajunya..aku menyingkap ke atas baju tidurnya dan terus meramas lembut buritnya....Licin air mazi Ekin memudahkan aku menjolok ke dalam sedikit...dengusan nafas Ekin semakin kuat......mulut kami masih lagi bersatu...bibir halus Ekin aku sedut sedut sehingga kemerahan....Ekin mula menanggalkan seluar aku dan melucutkan ke bawah...perlahan lahan dia melepaskan mulut aku dan turun mencium kepala pelirku....tangannya penuh menggenggam batangku dan lidahnya mula menjilat air mazi aku di lurah pelirku...ngilu yang amat tapi aku cuba bertahan...

Ekin terus menjilat kepala aku di tangkuk dan ke bawah...comel Ekin dalam keadaan mencangkung menjilat batangku dari bawah...seluarku masih di kaki dan Ekin terus menjilat batang aku...sekali sekala dia melancapkan aku laju dan perlahan.Permainan ekin semakin pro aku rasakan,..berbeza kalau dari mula mula dahulu...Jilatan Ekin merebak ke batu pelirku dan senak aku rasa bila dia menyedut telur aku....dia tersenyum padaku dan terus memasukkan kepala pelirku ke dalam mulutnya...kembang pipinya bila hampir separuh pelirku di dalam mulutnya..berbuih buih mulutnya bila dia menarik keluar batangku dan mengulum semula...lelehan air mazi dan air liur ekin penuh di batangku dan di pipinya....Ekin semakin laju mengulum batang ku...aku tersandar di meja makan rumahnya dan menahan hisapan demi hisapan ekin...Begitu rindunya ekin padaku dan begitu jugalah aku rindu padanya...

Ekin memang cantik...tapi sayang Nazri tidak pandai menghargai Ekin...bukan kata mereka tak bahagia..aku tahu Ekin cukup bahagia dengan nazri...cuma kenangan dan sejarah kami berdua membutakan hati kami....

Aku tahu ekin pun tahu hakikat itu..tapi kami seperti hilang pertimbangan bila bersama.Maafkan aku Naz....

Dalam aku melayan hisapan Ekin aku memerhatikan menitis airmata ekin di pipinya...Aku menahan airmata itu dari jatuh ke lantai...dia berhenti seketika dan aku menarik agar dia bangun dari kedudukannya..

"kenapa sayang?"kenapa airmata itu"..aku cuba beromantika dengan ekin...Dia diam seribu bahasa dan aku menarik dia ke dalam pelukan aku.Tangisannya semakin kuat dan teresak esak...stim aku kendur serta merta...Ekin semakin erat memeluk aku...Aku panik...fikiran aku kosong...aku menolak ekin ke sisi dan memakai seluar aku semula...nafsu aku terkunci bila terdengar tangisan kuat Ekin..matanya merah memandang aku dan aku sememangnya blur...apa salah aku..?dia yang ajak aku tadi....pikiran aku betul betul kosong...Tangisan Ekin semakin reda bila aku dudukkan dia di kerusi..
"bang..maafkan Ekin...Ekin tak sengaja.."
"its ok "..jawab aku ringkas...

"Ekin sayangkan abang...ekin nak abang..."Aku sekadar mendengar...aku tahu aku ada masalah..aku tahu..ada sesuatu di hati Ekin....Aku cuba menjadi pendengar setia dan aku terima segalanya...

"Sebenarnya hari ni Ekin nak bagi Hadiah teristimewa buat abang dan hadiah ini adalah kali terakhir buat abang...tapi Ekin dah tak berdaya menipu abang naz...Ekin dah tak mahu menjadi isteri curang...Ekin dah tak sanggup menipu abang naz..Ekin dah mula cintakan Abang nazz....airmata Ekin menitis lagi...Aku terpaku memandang lantai rumahnya...Entah warna apa dah lantai rumahnya aku pun tak pasti dah....Menahan perasaan agar aku boleh mendengar keluhan ekin....

"Maafkan Ekin bang..kenangan kita dulu cukup indah..kita dulu masing masing bercinta dan kita dulu memang bercita cita tinggi,tapi tiada jodoh antara kita...maafkan ekin bang...masa tu aku dah sedar yang apa yang dimaksudkan Ekin dia dah berubah...airmata aku deras mengalir di pipi dan itulah airmata pertama aku kepada seorang wanita...Ekin cuba menahan airmataku dan aku pantas menahan tangannya...
jadi malam ni cerita aku dan ekin tamat di sini sahaja dan memang aku bersalah dengan nazri..Aku juga gembira, seorang bernama Ekin sekarang merupakan seorang isteri yang baik kepada sahabat aku, walaupun cemburu aku masih lagi kuat.Dalam diam aku masih mengharap dan menanti Ekin....itu aku saja yang tahu...
Melayu Sms