ExBf Isteriku 7

1848 views
ExBf Isteriku 7,3.50 / 5 ( 4votes )

Koleksi cerita lucah, kisah lucah, kisah sex, baca lucah, majalah lucah melayu terbaek

Gambar Bogel ExBf Isteriku 7   Melayu Boleh.Com

Minggu tu aku bagi isteriku relak dan aku tak sentuh pun badannya tapi hari sabtu pagi tunang Nizam datang membawa barang2 untuk dibuat bunga telur. Aku selalu juga mencuri2 pandang pada Ros dan sesekali aku mengusik Ros pasal malam pertama. Pukul 9.00malam Ros balik kerumah orang tua nya yang tak jauh dari quaters isteriku. Aku dan isteriku ada juga mengajak Ros tidur di rumah isteriku tapi ditolak oleh Ros sebab dia ada hal pagi esok dengan orang tuanya dan Ros berjanji untuk tidur dirumah isteriku minggu depan.

Hari jumaat aku sengaja mengambil cuti sebab aku dapat tahu jumaat hingga ahad depan ni Ros tunang Nizam nak tidur dirumah isteriku sebab nak siapkan bunya telur perkahwinan dia dengan Nizam. Aku ada rancangan untuk dilaksanakan untuk membalas dendam pada Nizam. Hari khamis selepas waktu sekolah aku terus balik kerumah isteriku, aku singgah sebentar di butterworth beli ubat perangsang 4 botol. Aku sampai dirumah isteriku jam 4.30petang dan isteriku terkejut bila melihat aku yang balik. Aku masuk kebilik dan terus kebilik air, aku buka air dan biarkan ianya mengalir. Aku keluar semula dari bilik air dan mengendap ditepi pintu bilik, aku dengar isteriku menalipon sesaorang. Aku baru nak masuk kebilik air, hp isteriku berbunyi. Aku mengendap lagi ditepi pintu bilik.

Batangku terus tegak bila mendengar Ros nak datang, nampaknya rancangan aku berjalan dengan lancar cuma aku mungkin dapat cipap Ros awal dari perancanganku. Aku rancang hari sabtu sebab isteriku ada sukan pada hari sabtu jadi tinggal aku dan Ros sahaja dirumah. Ros datang hari ini, bermakna esok aku dah boleh dapat bantai cipap Ros sebab isteriku mengajar pagi esok dan sebelah petang dia ada banyak acara yang nak dibuat untuk persediaan sukan hari sabtu. Wah..untung aku, 2 hari aku boleh lanyak siRos ni. Aku terus masuk bilik air dan mandi, bila aku keluar dari bilik selepas bersiap Ros dah ada dalam rumah bersama isteriku. malam tu Ros tidur didalam bilik bersama isteriku dan aku tidur diatas toto diruang tamu. Saperti biasa selepas mereka masuk bilik, aku pun masuk bilik computer dan tengok apa yang dah jadi masa seminggu ni. Tak ada apa yang terjadi, cuma isteriku mendapat call dari Ros dan Nizam, dimana Nizam nak datang hari ni iaitu hari khamis. Susah aku nak lelap malam tu dan aku rasa masa terlalu lambat nak sampai kepagi.

Pagi kol 7 pagi isteriku keluar kesekolah dan sebelum kesekolah, isteriku pesan pada ku untuk membeli makanan untuk Ros sebab isteriku mungkin balik lewat sebab buat persediaan untuk sukan esok. Aku cakap pada isteriku jangan risau, aku tahu apa nak buat. Ros masih lagi didalam bilik isteriku dan aku tak tahu apa yang dia tengah buat. Aku pun mandi dibilik air didapur dan bersiap untuk pergi membeli sarapan. Sampai dirumah jam 8.00pagi, aku buat air dan hidangkan nasi lemak diatas meja makan. Aku curah ubat perangsang dalam gelas Ros dan aku terus memanggil Ros untuk minum. Ros keluar dari bilik memakai skirt panjang dan baju T-shirt dan terus duduk dimeja makan. Sambil makan, aku borak2 dengan Ros pasal persediaan untuk kahwin, bagaimana dia berjumpa dengan Nizam, keluarganya dan macam2 lagi. Selepas 30′, aku lihat muka Ros dah merah, berpeluh dan gelisah. Aku mula tersenyum dan gembira.

Ros menolak kerusi dan cuba untuk bangun tiba2 Ros nak rebah kebawah dan aku terus menyambut badan Ros. Ros tersandar kedada ku sambil aku memeluk badannya, terasa buah dada Ros tertekan didadaku. Dalam hatiku berkata..bestnya kejap lagi aku dapat daging muda dan dara lagi. Aku terus memimpin Ros masuk kedalam bilik, tangan kiriku aku letak dibawah ketiak Ros betul2 dibawah buah dada kiri Ros. Sambil berjalan dan memimpin Ros kebilik, jariku mengurut2 pangkal buah dada Ros. Sampai didalam bilik, aku baringkan Ros di atas katil dan membuka tudung Ros kemudian aku cuba untuk membuka baju T-shirt Ros pula. Ros cuba menghalang tapi aku pegang kedua tangannya dengan sebelah tanganku dan tangan sebelah lagi menarik T -shirt Ros keatas.

Aku terus membuka T-shirt Ros dan diikuti olih branya. Ros cuba untuk menghalang tapi disebabkan pengaruh ubat perangsang tadi, Ros menghalang tanganku dengan agak lemah. Aku tatap puas2 buah dada Ros, buah dadanya besar aku rasa size 34C, bulat dan keras tak jatuh langsung bila dia terbaring dan putingnya kecik dari puting isteriku tetapi tenggelam didalam buah dadanya. Dah puas menatap, aku pegang pangkal buah dada Ros sambil meramas dan mulutku menyedut puting Ros kuat2. Tangan sebelah lagi meramas2 buah dada Ros yang sebelah lagi.Menggeliat badan Ros bila buah dadanya kena ramas dan putingnya kena sedut. Puting Ros dah mula timbul dan keras, aku turunkan tangan aku kepinggang Ros dan menarik zip skirtnya dan menarik skirt Ros kebawah.
Peliknya mulut Ros kata jangan..jangan tapi Ros mengangkat juga punggongnya supaya senang aku membuka skirtnya dan seluar dalamnya juga aku buka, sekarang Ros dah berbogel didepanku. Aku sambung balik meramas buah dada Ros, keras dan pejal betul buah dada anak dara ni. Aku genggam kuat2, aku ramas dan aku uli kuat2 buah dada Ros. Aku buat macam mana Nizam buat pada isteriku, merengek2 Ros bila aku uli buah dadanya sekuat hatiku.

Dah puas meramas2 buah dada Ros sekuat hatiku, puting pula aku gentel kuat2 dan aku tarik panjang2 dan aku lepaskan. Aku lihat buah dada Ros dah merah2 aku kerjakan, aku nak buah dada Ros ni lembik sikit sebelum dapat olih Nizam. sambil menggigit dan menarik puting Ros, tangan kanan aku dah merayap kecipap Ros. Olih kerana biji cipap Ros panjang hingga tersentil keluar dari bibir cipapnya, jari aku tak payah susah2 untuk menyelak bibir cipapnya, aku terus sahaja gentel2 biji kelentitnya yang tersentil diluar bibir cipapnya. Bila biji kelentitnya kena gentel, badan Ros terus terangkat dan menggelek2 punggongnya, mulut terus mendesah dan merengek panjang. Dah puas menggentil dan menarik2 biji cipap Ros, aku masukkan jariku kedalam bibir cipap Ros, cipap Ros dah basah lencun banyak betul airnya keluar. Aku gosok2 jariku dialur cipap Ros dan Ros apa lagi menggelinjang badannya dan mulut nya merengek2, badannya mengigil bila cipapnya kena gosok.

Aku terus membawa mulutku kecelah kangkang Ros dan menjilat biji cipap Ros, aku kulum dan sedut kuat2 bijinya. Sedap betul mengulum dan menyedut biji cipap Ros yang panjang ni, aku rasa nak telan je, aku gigit2 dan aku kemam2 biji cipap Ros. Ros terus merengek2 dan mengangkang kakinya luas2, aku masukkan lidahku kedalam bibir cipapnya tapi aku tak jolok dalam lubang cipapnya sebab aku nak batang aku resmikan dan aku jilat puas2. Air mazi Ros habis aku sedut dan telan, wangi juga cipap Ros ni macam isteriku punya tak ada berbau sangat macam kebanyakkan perempuan yang aku bantai. Terangkat2 punggong Ros bila cipapnya kena jilat olih lidahku.

Ros terus merengek2 kata sedap sedap..aku angkat kepala ku dan aku selak bibir cipapnya. Kemudian aku tengok lubang cipapnya, lubangnya memang kecik belum pernah kena cucuk lagi..untungnya aku, lepas tu aku angkat punggong dan aku lihat lubang buntotnya, pun masih virgin lagi. Aku sambung balik menjilat2 cipapnya sambil tu aku buka baju dan seluarku hingga bogel. Aku terus menjilat dan menyedut2 biji cipap Ros, sehingga Ros mengangkat punggongnya keatas tanda Ros nak klimak tapi aku terus berhenti menjilat. Aku tak mahu Ros klimak dulu, aku nak dia merayu aku menyumbat lubang cipapnya. Bila aku berhenti menjilat, Ros terus mengeluh.

Aku tak menjilat tapi aku letak je lidahku dibiji cipap Ros sambil kedua tangan aku meramas dan menguli2 buah dada Ros sekuat hati aku. Ros dah semakin geram, di angkatnya badannya dan di pegang kepala ku kemudian ditekannya kepala aku pada cipapnya. Kuat betul ubat perangsang ni, orang alim macam Ros ni pun tak boleh tahan bila dah terminum. Aku jilat sekali dan terus bangun dan naik keatas badan Ros. Ros tak membantah tapi sebaliknya dikangkang kakinya seluas2 nya dan terus mencium mulutku, lidahnya dijulur masuk kemulutku. Aku selak bibir cipap Ros dan aku letak batangku yang dah keras dicelah cipap Ros kemudian aku gosok2 keatas dan kebawah. Licin je batangku melurut dicela kangkang Ros sebab airnya terlalu banyak. Dah puas menggosok2 batangku, aku angkat sedikit punggongku dan aku letak batangku betul2 didepan lubang cipap Ros. Aku tekan sedikit batangku cuma lubang kencingku sahaja yang masuk, aku tarik balik keluar. Aku ulang2 banyak kali sehingga Ros betul2 dah tak tahan.

Perlahan lahan aku menolak masuk batangku, punyalah ketat lubangnya susah batangku nak masuk walaupun cipapnya dah lencun basah. Baru kepala batangku masuk, Ros dah menjerit sakit. Aku biarkan kepala batangku tenggelam dan aku meramas2 buah dada Ros, kemudian aku cium bibirnya dan aku sedut2 lidahnya. Bila Ros dah leka, aku henjut terus kuat2 batangku hingga santak kepintu rahimnya, berdecit aku dengar cipap Ros terpungkah dan daranya terkoyak. Ros terus menjerit dan menahan dadaku. Aku biarkan batangku tenggelam didalam lubang cipap Ros dan aku kerjakan buah dada dan puting Ros hingga lebam2. Puas hatiku dapat balas dendam pada Nizam, dapat yang virgin pulak lagi tu..padan muka kamu Nizam dapat yang dah kena tebuk. Tapi aku tak puas lagi, aku nak bantai si Ros ni puas2 hari ni termasuk memecahkan dara lubang buntotnya sekali dan juga mengajarnya macam mana nak mengulum batangku. Selepas 10′ aku mengerjakan buah dada Ros, aku rasa cipap Ros dah mula mengemut2 batangku dan Ros dah mula menggelek2 punggongnya. Sedap juga kemut cipap Ros ni, memang sedap cipap baru ni dah lah ketat, kemut sedap pulak tu. Aku tarik batangku sedikit dan aku tolak masuk balik, aku ulang2 beberapa kali sehingga Ros dah boleh terima batangku baru aku tarik keluar habis dan aku sumbat balik kedalam. Mulut Ros tak berhenti2 merengek dan berkata sedapnya..sedapnya sehinggalah Ros klimak dan mengeluh panjang sambil kakinya memeluk punggongku.

Selepas Ros reda dari klimak, aku henjut balik cipap Ros. Ros merengek suruh aku cepat pancut sebab dia tak tahan geli sehingga putingnya pun geli bila aku hisap, mungkin Ros ni bukan jenis multiple klimak tapi hari ini aku nak ajar dia macam mana nak dapat multiple klimak. Nanti senanglah bila dia kena lanyak dengan Nizam. Aku tak peduli, aku terus juga menghenjut cipap Ros sambil mengisap dan menggigit puting Ros. Macam2 cara aku henjut cipap Ros, aku angkat kaki kiri Ros keatas sambil kaki kanan dibawah dan aku henjut kuat2. Dah puas menghenjut dengan kaki kiri Ros aku angkat keatas, aku letak kaki kiri Ros kebawah dan aku angkat kaki kanan pula dan aku henjut kuat2. Dah puas aku letak balik kaki kiri Ros kebawah dan aku henjut cipap Ros dengan menarik keluar batangku keatas 90darjah dan aku sumbat masuk balik. Bila aku buat menghenjut dengan batangku keluar masuk cipapnya 90darjah, Ros dah mula merengek kata sedap…sedap. Aku terus menghenjut dengan cara keluar masuk 90darjah dan tak lama selepas tu Ros mengeluh panjang tanda dia klimak lagi tapi kali ni panjang betul klimaknya dari yang pertama tadi.

Aku biarkan batangku tenggelam dan tunggu Ros reda dari klimaknya tadi, bila Ros dah reda, aku henjut cipap Ros sekuat hatiku, akhirnya aku sumbat habis batangku dan aku pancut air maniku kedalam cipap Ros. Aku nak tengok boleh tak Ros mengandungkan anak aku. Aku biarkan batangku tenggelam didalam cipap Ros dan aku rebah diatas badan Ros. Tak lama selepas tu aku dengar Ros tersengut2 menangis. Dalam dok memujuk Ros, batangku tegang balik pada hal tadi batangku dah mengecil dan terkeluar dari cipap Ros. Bila batangku dah keras balik dan berada betul2 didepan lubang cipap Ros, aku sumbat dan hentak masuk balik kedalam cipap Ros. Ros cuba meronta dan menahan aku dari terus memasukkan batangku tapi disebabkan aku memang dah berada diatas badannya, batangku terus sahaja masuk dan santak kepintu rahim Ros.

Ros terus diam dan aku terus menghenjut cipap Ros. Mula2 Ros hanya diam, aku terus menghenjut, dalam 10′ aku henjut kadang2 perlahan kadang2 laju, Ros dah mula merengek dan mendesah. Aku pun terus mengenjut Ros dengan cara biasa je sebab aku nak bagi Ros biasakan dulu cipapnya kena henjut dan tak lama tu Ros terus merengek panjang dan menggelek punggungnya dengan laju dan mendesah panjang tanda Ros dah mencapai klimak. Aku cepat2 henjut dan memancutkan air maniku didalam cipap Ros. Lepas tu aku bangun dan terus masuk bilik air, keluar dari bilik air, aku lihat Ros masih lagi diatas katil termenung dengan mata merah. Aku pujuk Ros dan kata pada Ros yang aku akan tunjukkan bukti bagaimana Nizam curang pada Ros kejap lagi. Aku pun takut juga kalau dia terus menangis hingga isteriku balik..susah nanti. Aku lihat jam dah pukul 10.00pagi dan aku suruh Ros pergi mandi sementara aku buat air, lepas minum aku janji akan tunjukkan buktinya. Aku keluar bilik dan buat air milo dan aku hidang diatas meja kemudian aku letak ubat perangsang lagi dalam cawan Ros. Selepas itu aku masuk kebilik dan lihat Ros masih didalam bilik air, aku tengok diatas katil ada darah dan tampok2 air mazi Ros, mungkin darah tu darah dara Ros tadi. Aku tarik cadar dan tukar dengan cadar lain begitu juga sarung bantal. Cadar yang baru aku buka tadi aku masuk dalam mesin basuh dan terus jalankan mesin. Tengah aku leka dengan mesin basuh, Ros menegurku kenapa tukar cadar katil. Aku jawab balik sebab ada darah dan tampok air mazi Ros tadi, kemudian Ros bertanya pasal bukti yang aku nak tunjuk pada dia tadi

Aku mengajak Ros minum dulu dimeja makan, sambil minum aku berjanji pada Ros yang aku akan menunjukkan bukti dimana Nizam memang tak jujur pada Ros dan curang. Ros menghabiskan air minuman yang aku dah letak ubat perangsang tadi sambil mendengar. Aku minta Ros berjanji tak akan cerita pada sesiapa pun walaupun pada isteriku dan juga Nizam setelah aku menunjukkan buktinya nanti. Ros hanya diam tak berkata apa2 pun. Mulanya Ros tak mahu bersumpah tapi bila aku ugut tak akan tunjukkan apa2, akhirnya Ros pun mengangkat tangan dan bersumpah yang dia tak akan cerita pada sesiapa termasuk isteriku dan Nizam. Jam masa tu baru pukul 10.20pagi, aku pun mengajak Ros masuk kebilik computer dan memainkan CD mula2 Nizam membantai isteriku dirumah ku tempohari. Ros duduk diatas kerusi dan aku berdiri dibelakang Ros.Terbeliak mata Ros melihat bagaimana Nizam menggoda isteriku daripada gosok2 diluar sehinggalah Nizam merodok batangnya kedalam cipap isteriku. Sambil Ros melihat movie Nizam dan isteriku, tanganku dah mula meramas buah dada Ros dari luar baju hinggalah tanganku dah masuk kedalam bra Ros dan menggentel putingnya. Ros tak melarang apa yang aku lakukan, matanya hanya tertumpu pada screen monitor. Bila dah habis cerita malam tu dimana isteriku mengutip pakaiannya, aku tutup movie tu dan on kan security system sebab aku nak rakam macam mana aku akan membesarkan lubang cipap Ros nanti. Aku mengangkat bahu Ros dan memimpinnya kedalam bilik isteriku dan aku baringkan Ros diatas katil.

Ros hanya diam dan membiarkan apa yang aku lakukan. Aku pun tak tahu disebabkan ubat perangsang atau Ros memang geram dengan Nizam, hatiku berkata lantaklah..janji aku dapat pakai Ros puas2 dua hari ni. setelah Ros terbaring, aku pun membuka semua pakaian Ros sehingga berbogel dan Ros tak membantah sebaliknya di biarkan aku membuka semua pakaiannya sambil memejamkan mata. Bila Ros dah berbogel didepan mataku, aku belek setiap inci tubuh Ros termasuk ketiaknya yang bersih tanpa bulu. Puting Ros masih lagi tenggelam tapi tak tenggelam macam mula2 tadi masa dia suci lagi. Hasrat ku nak buat puting Ros terus timbul dan tak tenggelam lagi sampai bila2 serta buah dadanya aku nak kerjakan sampai lembek dan kedua lubang bawahnya aku nak buat terbuka besar dan luas. Kalau boleh aku nak Ros terus bagi servis padaku setiap bulan walupun dia dah berkahwin dengan Nizam. Aku dah rakam semuanya tadi semasa aku mula2 memecahkan daranya dan itulah senjata aku untuk membuat Ros melayanku setiap bulan atau masa aku memerlukan.

Dah puas membelek2 setiap inci tubuh Ros, aku terus meramas2 buah dada dan menggentel2 puting Ros. Ros dah mula merengek2 dan mendesah2 bila aku uli dan lenyek cukup2 buah dadanya. Kemudian aku membuka semua pakaian ku hingga bogel. Tangan aku tak lepas2 dari mengurut, meramas, menguli dan melenyek2 buah dada Ros, putingnya juga puas aku tarik2 dan gentel2 dengan kedua belah tanganku. Dah puas menguli buah dada dan puting, tangan kanan aku turun ke celah kangkang Ros pula, tangan kiriku masih lagi melenyek2 buah dada Ros. Tangan kanan ku pula menarik2 biji cipap Ros dan juga menjolok2 lubang cipap Ros. Bila celah kangkangnya dah kena jolok dan gentel, Ros dah mula merengek2 dan mengangkat2 badannya.

Aku membawa tangan Ros kebatangku dan menolong Ros mengurut batangku keatas kebawah, lama2 Ros dah pandai dan mengurut batangku sendiri. Bila Ros dah pandai mengurut, aku pusing badanku dan naik keatas badan Ros dimana kepalaku dicelah cipap Ros dan batangku dimuka Ros. Aku terus mengulum, mengigit dan menyedut biji cipap Ros. Ros masih lagi mengurut2 batangku dengan tangannya didepan mukanya. Aku sengaja mendekatkan batangku kemulut Ros dimana Ros maish lagi mengurut2 dengan tangannya. Sesekali aku gesel batangku kebibir Ros tapi Ros melarikan mulutnya dari terkena batangku. Perlahan2 Ros membuka mulutnya dan menarik batangku masuk kemulutnya tapi takat kepala takuk sahaja yang dikulumnya. Lama2 Ros dah naik seronok mengulum dan akhirnya habis batangku jilat dan dikulumnya. Aku pula tak tinggal diam terus bermain2 dengan cipap Ros sambil tanganku menyelak punggongnya dan membelai lubang buntotnya. Sambil menjilat cipap, jariku membelai2 lubang buntot, aku cuba masukkan jariku kedalam lubang buntot Ros tapi Ros terus menahan tanganku.

Tak apa kalau Ros tak bagi aku masukkan jari tapi nanti aku masukkan jari yang besar pula…aku nak tengok macam mana reaksi Ros bila kena sondol lubang buntot. Aku masukkan 1 jari kelubang cipap Ros, kemudian aku masukkan 2 jari dan aku putar2 jariku didalam lubang cipap Ros. Ros dah mula merayu2 aku supaya menyumbat batangku kedalam cipapnya. aku pun tak mahu kecewa kan Ros dan aku sumbat batangku kedalam lubang cipap Ros tapi Ros masih lagi rasa sakit bila mula2 aku menyumbat batangku kedalam cipapnya. Aku rendamkan batangku didalam cipap Ros, bila Ros dah boleh terima batangku, aku terus mengenjut cipap Ros. Ros dah mula seronok dihenjut olihku, mulutnya tak berhenti suruh aku henjut laju2 dan punggongnya menggelek2, cipapnya mengemut2 batangku.

Aku terus menghenjut cipap Ros dengan berbagai2 gaya , Ros pun dah mula pandai macam mana nak layan lelaki. Bila aku dibawah dan Ros diatas menghenjut batangku, punggong Ros tak berhenti digelek2 sambil menghenjut batangku. Bila Ros letih menghenjut, di biarkanya batangku tenggelam didalam cipapnya dan di putar2 punggongnya 360darjah. Ros dah tak ada perasaan malu lagi dengan ku, Ros sendiri yang minta tukar position setiap kali aku menghenjut cipapnya tapi Ros lebih suka bila aku buat doggie atau bantai cipapnya dari belakang. Hari ni 5 round aku bantai cipap Ros hingga pukul 5.00petang sehingga Ros betul2 terkulai dan terkapar keletihan. Aku tak tahu berapa kali Ros klimak hari ni, badannya betul2 tak bermaya bila aku ajak dia mandi bersama petang tu. Aku cuma bantai cipap Ros 3 round dengan batangku tapi 2 round lagi aku kerjakan cipap Ros dengan vibrator. Mula2 Ros menjerit sakit bila aku sumbat dengan vibrator tapi bila dah masuk habis, dia menjerit kesedapan pula sebab vibrator tu besar dan panjang bergegar pulak tu hingga terbeliak mata Ros bila aku putar2 vibrator tu didalam lubang cipapnya. Memang terok cipap Ros hari tu aku kerjakan, semasa aku mainkan cipap Ros dengan vibrator, sengaja aku putar2, aku sungkit kekiri, kanan, depan dan belakang sehingga bila aku tarik vibrator tu keluar, nampak lubang cipap Ros terlopong luas.

Bila puas main cipap Ros dengan vibrator, aku sumbat pula dengan dengan 1 jariku sehinggalah habis kelima2 jariku tersumbat didalam cipap Ros. Memang hari ni tujuan ku untuk membesarkan lubang cipap Ros dulu dan lubang buntot Ros akan aku besarkan esok sebab esok aku ada sehari lagi untuk melanyak tubuh Ros puas2. Buah dada Ros pula habis lebam2 aku kerjakan cuma masih lagi keras tapi putingnya dah tak tenggelam lagi. Esok aku akan kerjakan lubang buntot Ros dan juga aku akan ajar Ros macam mana rasa 2 batang disumbat dalam kedua2 lubang bawahnya pula. Kami dah siap mandi dan mengemas bilik sebelum isteriku pulang petang tu. Malam tu selepas isteriku dan Ros masuk bilik, aku pula masuk bilik computer dan copy/burn dalam CD semua movie aku dan Ros hari tu. Malam tu aku tidur betul2 lena sebab keletihan.

henjut sedap, cerita lucah threesome mak sendiri, cerpen cipap disumbat vibator, exbf isteriku 7, kisah fantasi lucah artis malaysia