Malam Minggu

1641 views
Malam Minggu,3.75 / 5 ( 4votes )

Koleksi cerita lucah, kisah lucah, kisah sex, baca lucah, majalah lucah melayu terbaek

Aku lepak di rumah member-member pada malam minggu. Awie, Ruby,Suul dan pak lah adalah semua member-member yang kamcheng dengan ku kecuali aku tidak mengenali seorang insan handsome. Pada malam itulah aku kenal dengan zack.Fuh!! handsome gila. Rambut zack ala-ala Shah Rukh Khan.badan macho. Pandai pulak main bowling. Pendek kata ,siapa yang tengok ,mesti tergila gilakan nya.Itu belum tengok batang dalam spendernya lagi..FUh!!!..sure nikmat kalau dapat hisap. Malam tu, kami ramai-ramai tengok gambar blue.Aku dah tahu dah memang gambar macam tu yang diorang suka.

Bila adengn adengan kulum dipertontonkan aku tengok Zack mula membetulkan seluarnya. Nampak benjolan 'bersemboi' dari jeans yang dipakainya.Tapi aku buat buat tak nampak laa..malu lak..kalau yang lain-lain tahu aku sedang memperhatikan mereka.Tetapi ramai kat situ yang jantan, so , diorang masing masing keluarkan batang yang tegak dan melancap, kecuali aku dan zack ( sbb ader adengan yang lebih best dan lebih songsang! ).

Aku pun tertidur kat ruang tamu.Tiba tiba aku tersedar apabila ader orang terpeluk aku dari belakang.Aku cepat cepat melihat siapa yang tidur di sebelah aku. Mak aiii, Zack!!! yang diimpi-impi tidur disebelah aku rupa rupanya. Aku mula membalas pelukan zack yang panas. Sesekali mata ku merayap ke bahagian bawah dalam cahaya yang samar-samar .Aku dengan berani hati menyentuh kote zack. Memang aku dah jangka kote zack mengeras tegang.Aku dengan lebih berani membuka jeans yang zack pakai. Aku tengok Zack sedar. Aku takut..tapi aku terkejut bila zack suruh hisap.

Tanpa membuang masa aku meramas-ramas kote zack.perlahan lahan aku cium dari dada turun ke kelangkang dan bulu ari ari zack.aku terus memasukkan mulutku ke kote zack yang menegang keras.Zack mula tenggelam dalam hisapanku. Aku menjilat-jilat buah pelir zack sehingga keenakan zack nyata ditunjukkan dengan tongekan punggungnya ke atas. Kali ini, zack merintih dengan lebih kuat. memang stim bila mendengar rintihan lelaki yang macho ini, hanyalah seks yang nikmat dapat menjadikan lelaki macho seperti zack merintih dengan kuat. zack telah mempercepat tongekannya ke arah mulutku yang sedang menghisap batang kenikmatannya.

Tangannya memegang erat ke palaku seperti takut mulutku akan meninggalkan butuhnya. Seluar jeans zack kini melondeh ke bawah apabila Zack tiba-tiba sahaja mula menekankan kepalaku ke arah butuhnya. Butuhnya mengeras semaksimumnya. Aku hampir-hampir sesak nafas dibuatnya. Zack mencucuk dengan kuat butuhnya ke dalam mulutku dan merintih dengan kuat sekali.

"Arghhhhh!!AArrghhhhhhh!!"Air mani zack terpancut keluar daripada butuhnya yang tegang memerah dan mengalir masuk ke dalam mulutku.

Beberapa pancutan yang deras dan bertenaga dengan airnya yang banyak sekali memenuhi mulutku. Terdapat sebahagian air mani yang terkeluar dari tepi mulut lalu menitis ke seluar jeansku. Aku merasai kenyamanan air mani Zack yang penuh rasa kejantanan. Rohku melayang ke kayangan! Nikmatnya tidak terhingga menghisap butoh lelaki macho seperti zack

awekbogel semat link, cerita melayu seks di malam minggu, cerita sek malam minggu melayu, cerita seks malam minggu melayu, kisah lucah malam minggu, koleksi novel lucah malam minggu, lawak lucah gay, melayuboleh zack