PLU : Nikmat Seks dengan ayam

4414 views

Koleksi cerita lucah, kisah lucah, kisah sex, baca lucah, majalah lucah melayu terbaek

Gambar Bogel PLU : Nikmat Seks dengan ayam   Melayu Boleh.Com

Kisah luar tabie ini adalah kisah benar dan jangan terus membaca sekiranya anda tak boleh terima nafsu sex dengan binatang.

Umur belasan tahun adalah umur untuk mengenal apa itu sex dan perasaan ingin tahu serta ingin mencuba memang perkara biasa pada umur yang sebegini. Begitu juga dengan aku. Selain dari experience melancap, mengendap orang mandi bogel etc, aku punya experience yang jarang sekali ada dikalangan gay yang lain tapi aku percaya pasti ada.

First experience aku adalah ketika aku berusia 13 tahun (11 tahun aku dah akil baligh). Hormon usia muda begini memang tinggi.

Suatu hari ketika semua ahli keluarga tak ada di rumah, aku jadi boring. Tiba-tiba timbul ghairah sex. Mulanya aku nak melancap tapi tak jadi sebab aku rasa nak makan buah jambu di belakang rumah. Tengah makan, aku ternampak ayam daging peliharaan bapa aku banyak berkeliaran. Entah macam mana aku ternampak jubor ayam (terselak bila ditiup angin pada ekor dia). Tersirap darah aku dan jantung mula-mula dup-dap-dup-dap. Tanpa diajar, aku terasa teringin sangat nak mencuba sesuatu pada ayam.

Ayam daging yang lama dibela memang besar dan macam biasa dia tak kuat lari. Jadi dengan mudah saja aku tangkap. Seluar pendek yang aku pakai sudah membonjol kerana aku dah stim dan mula basah sikit-sikit dengan air mazi. Masa umur 13 tahun, air mazi aku mudah meleleh dengan banyak, hormon tengah baik la tu. Untuk mengelakkan orang nampak aku, aku sembunyi di belakang jelapang padi sebab aku tahu jarang sangat orang kesitu.

Ayam yang aku tangkap tadi mula buat bising, terkiok-kiok! Cilakak betul. Aku jadi menggelabah sikit, panic la sebab nak buat jahat, takut-takut didengar orang. Aku tarik kedua sayap dia dan cantumkan dengan kedua kaki dia dan aku pegang erat dengan tangan kiri sementara tangan kanan aku terpaksa mencekek leher ayam tadi supaya dia diam sikit. Memang la dia diam sebab tak boleh bernafas agaknya he-he. Bila dia diam sikit baru aku lepaskan.

Next, aku tonggengkan bontot ayam ke atas dan kepala dia ke bawah. Mak oooi… aku nampak isi yang merah membengkak bulat (jubor dia ler…), nafas aku turun naik makin kencang. Aku guna jari telunjuk aku menyentuh perlahan-lahan kobang tu dan…. Fulala… terkemut-kemut. Lutut aku dah mula menggeletar. Aku cuba masukkan jari hantu ke dalam lobang tu perlahan-lahan berkali-kali. Jubor ayam makin basah, dia diam tak bising macam tadi, stim agaknya. Sah ayam tu dah stim bila jari hantu aku makin basah. Sekarang mudahnya aku masukkan jari aku keluar masuk. Aku stim giler, tangan aku pula menggigil-gigil. Aku turunkan seluar pendek aku hingga ke paras betis dan batang konek aku dah sedia terpacak.

Aku tak sabar dah….. aku dekatkan sikit jubor ayam dengan mulut dalam satu kaki dan aku ludahkan air liur aku sebanyak mungkin ke dalam jubor ayam tadi dan aku cuba masukkan satu, kemudian dua, tiga dan akhirnya empat jari aku dapat masuk secara perlahan-lahan. Awalnya memang susah masuk tapi setelah aku oles perlahan-lahan dan berkali-kali akhir dapat masuk. Aku tambah lagi air liur dalam lobang ayam dan aku sapukan sikit pada batang aku. Masa tu air mazi aku keluar dah banyak, pekat panjang bertali dari konek meleleh ke kerusi yang aku duduk.

Aku cuba masukkan konek aku dalam lubang jubor ayam tu. Masuk saja kepala konek aku excited habis. Apa taknya, jubor ayam tadi mengemut-ngemut kepala konek aku. Suam-suam panas rasanya jubor ayam tu. Aku tekan lagi sedikit melepasi kepala konek dan akhirnya aku berjaya benamkan konek aku dalam pantat ayam tadi hingga kepangkal batangku. Mak datuk…. Sedapnya tak tahu nak cakap laaaaa. Aku menggigil macam orang sakit sebab inilah first experience aku masukkan batang dalam lobang berair dan suam-suam. Aku terasa macam nak segera pancut saja tapi aku cuba bertahan.

Aku tarik ayam tadi ke atas dan bila konek aku terkeluar dari pantat ayam tadi hampir-hampir sampai ke kepala konek, aku tekan balik. Mulanya slow kemudiannya makin laju. Mataku terpejam sambil tersandar dikerusi dan kedua kaki aku lurus kejang dan bontot aku kemut sikit hingga bahagian konek aku terangkat sikit. Aku terus enjutkan ayam tadi naik turun. Sedaapnya….. Paling sedap bila aku enjut berkali-kali pada kepala konek, terasa geli-geli sedap dan satu inci dari kepala konek kebawah berulang-ulang. Ada rasa ngilu, sedap, geli lazat dan sebagainya. Dada aku turun naik sambil berkali-kali aku telan air liur. Dalam sembilan kali enjut laju-laju dikepala konek, last sekali aku tekan dan benam terus konek aku dalam pantat ayam hingga ke pangkal konek, inilah teknik paling sedap aku rasa. First aku gelikan dulu kepala konek dengan 9 kali enjut laju, bila nafsu memuncak hingga aku bontot aku terkemut keras, aku benamkan lagi ayam hingga ke pangkal konek. Tak tahu la nak cakap macam mana sedapnya.

Makin lama makin banyak air pantat ayam keluar, meleleh terkena kerandut dan sedikit di pehaku. Makin geli dan ngilu batang aku, maklumlah konek 13 tahun. At last aku dah tak tahan sangat dah, aku enjut selaju yang boleh dan aku hentakkan ayam ke konek sepuas hati aku dengan kelajuan maximum. Aku makin ngilu… ngilu lagi dan lagi…. Rasa panas dalam lobang jubor ayam tu menambahkan lagi nikmat aku dan kepala konek aku dah kembang 100% dan aku rasa kemuncak kegelian aku dah sampai ke kepala konek dan kaki aku makin kejang kemudian diikuti seluruh badan kejang dan aku memancut-mancutlah. Serasa aku, inilah kali pertama aku memancut dengan banyak sekali mungkin dah stimulate hingga maximum. Aku pancut dalam lobang ayam. Bila dah terpancut, aku tak boleh nak terus tarik konek aku keluar dari jubor ayam tadi sebab rasa ngilu teramat sangat. Air mani aku mula meleleh keluar bila konek aku makin mengecut dalam lobang ayam tadi.

Aku rilex 2-3 minit dan cuba cabut perlahan-lahan, ngilunya…. dan at last aku terkeluar juga. Aku lepaskan ayam tadi di situ saja dan pergi bersihkan diri dan mandi. Selang 2 jam lepas tu nafsu aku kembali membara. Ingatan aku tak habis-habis teringat pada peristiwa lazat tadi. Aku mula kembali gelisah. Baca buku tak kena, tengok TV tak kena dan makan pun rasa macam tak ada selera. Tiap kali teringat batang aku keluar masuk dalam pantat ayam yang panas dan basah tu, konek aku berdenyut-denyut dan aku bernafas tak menentu. Nafsu shahwat dah menjalar seluruh badan.

Apa lagi, since family tak ada di rumah so aku pun kembali mencari ayam yang sama. Aku nampak dia duduk diam tak macam ayam lain. Kesakitan agaknya he-he. Kali ni aku tambahkan sikit resepi sex aku. Aku bawa sekali minyak zaitun. Macam biasa aku akan main-main dulu lubang tu, alamak…. Masih panas dan merah membengkak, dapat main dengan jari pun dah kira syok habis bila ayam tadi mengemut-ngemut jari aku.

Kali ni aku tak payah pegang kuat-kuat lagi, ayam tadi diam saja dengan apa yang aku buat pada dia. Aku sapu dan tuang minyak zaitun tadi dalam lubang dia. Apa tunggu lagi, aku pun enjut la, kali ni lebih sedap beb sebab aku pakai minyak zaitun. Sedapnya aku tak tahu la nak cakap memandangkan itulah pengalaman pertama aku masukkan konek aku dalam lobang. Kali ni aku dapat enjut lama sebab 2 jam tadi dah terpancut.

Dengan mata yang terpejam dan tak peduli apa yang terjadi di sekeliling aku, aku terus enjut, kali ni aku buat sambil berdiri dan sekali-sekala aku berjalan sikit memandangkan aku dapat 100% privacy. Aduh…sedap sungguh terasa bagaikan batang aku diurut dan dilolor lembut gebu, berair pulak tu. Aku lajukan dan jubor aku terkemut-kemut, kaki aku kejang, bahagian muscle perut aku turut mengeras dan dalam keadaan seperti tertunduk kedepan sikit akibat nikmat lazat dan ngilunya rasa dikonek, aku memancut-mancut lagi. Muka aku merah padam dan peluh dingin membasahi badan aku. Aku kembali duduk dan aku biarkan saja ayam tu terpacak atas konek aku. Ayam tu terdiam, bayangkan aku duduk atas kerusi sambil batang aku keras menegak dan masih berada dalam lobang ayam tadi, dia macam terduduk tersangkut pada batang konek aku tanpa aku menyentuhnya. Kelakar aku tengok.

Oh ya, pasti korang tertanya-tanya macam mana nak masukkan konek sedangkan lobang ayam tu kecik. OK, buat pengetahuan korang, masa tu konek aku tak panjang betul lagi hanya dalam 5 inci maklumlah konek 13 tahun, ha sekarang dah lain la beb. Dan lagi satu, ayam yang aku pilih adalah ayam daging yang besar dan dah lama dibela. Lain la kalau ayam daging kat pasar tu, badan besar tapi lobang kecik saja sebab dia diberi makan untuk banyakkan isi tapi tumbesaran lobang dia tetap ikut umur dia. Ceewah expert aku bab-bab ni he-he.

Sejak dari peristiwa itu, aku berani katakan yang aku main tiap-tiap hari dengan ayam dan hari pertama tu aku main 4 kali. Kalau siang tu ramai orang sangat dan aku tak ada privacy, aku akan main waktu senja atau malam sebab time tu orang akan sibuk dalam rumah.

Aku tahu pengalaman aku ini ada ramai yang tak suka sebab tu aku dah warning awal-awal kat atas tadi tapi aku percaya pasti ada lagi yang telah berpengalaman macam aku. Cuma kita sama-sama rahsiakan dari pengetahuan orang lain. Aku pernah kenal dengan orang yang macam aku, dan ini menambahkan lagi keyakinan aku bahawa di Malaysia pun banyak yang ada taste macam aku, overseas tak payah cakap la memang ramai.

Pengalaman aku tak habis di situ saja, aku pernah main dengan kambing dan juga lembu. Kini bila dah meningkat usia, sekali sekala aku main juga dengan ayam untuk memuaskan nafsu serakah aku selain main dengan jantan ha-ha-ha. Aku tahu di KL memang payah nak cari “bahan” tapi bahan paling mudah di bandar adalah ayam. Ayam yang aku gunakan adalah “ayam pencen”. Aku beli di pasar. Nak tahu kenapa aku guna ayam pencen. Haaa ayam pencen ni dia dah lama dibela dan yang paling penting, dia dah lama bertelur dan korang tahu la besar mana telur ayam kan. Dekat sama ukur lilit konek korang, ikut grade telur tu la. So ini akan memudahkan kita masukkan konek kita. Logikkan…???

Dan kadangkala payah untuk aku main kat rumah sebab ada housemate. So aku beli saja ayam tu dan aku drive pergi tempat sunyi dan tak ada orang so aku puaskan nafsu aku di situ. Gila ke aku ni…? Aku juga punya experience dengan kambing dan lembu ha-ha-ha... best gitu...!

Sekarang ni aku ada 3 orang kengkawan yang sama taste. 2 gay dan sorang straight so bila ada masa memang kami berpesta la he-he. Pelik nafsu kami tapi nak buat macam mana dah selera ke situ.

cerita gay melayu, cerita lucah gay, cerita plu, cerita gay malaysia, Cerita plu melayu, kisah gay melayu, cerita lucah dengan haiwan, cerita lucah plu, main dengan lembu, cerita gay sex, cerita sex gay, main dengan kambing, cerita lucah gay melayu, cerita lucah haiwan, cerita melayu gay, nikmat seks, cerita sex plu, main dengan gay, main dgn lembu, cerita lucah binatang