Projek Dengan Azimah

1861 views

Koleksi cerita lucah, kisah lucah, kisah sex, baca lucah, majalah lucah melayu terbaek

Gambar Bogel Projek Dengan Azimah   Melayu Boleh.Com

I pernah ada awek bernama Azimah, kami dah kira break off dalam 2 bulan lepas. I dah kenal Azimah ni dari satu tahun lepas masa tu dok tengah study lagi kat sebuah kolej swasta di kl ni.
Kita orang biasela kan, dok merendek sana sini sebab I pakai motor so tak susah sangatle kita orang keluar jalan-jalan. Azimah ni favourite dia kalu naik motor tu suke peluk kuat-kuat alasan takut jatuh, memang I galakkan sebab masa tu le rasa kehangatan badan seorang dara di tambah lagi pule dua bonjol mencocok kat tengah belakang, buat shock absorber. Biasenye I sengaja kalu nak brek tu lebihkan sikit, empuk!

Tetek dan puting Azimah ni dah banyak kali le kiranya I dah uli dan hisap cuma yang target utama aje takleh tengok lagi cuma dok korek-korek tu biasele. Sebabnya memang Azimah takut, dia ni kira virgin le, I korekpun tak dalam sebab memang boleh rasa selaput dara dia tu, jadi takndakle "waste" dengan jari, kalau boleh biarle konek I yang merasmikanye.Tambah bile ronda malam, tangan Azimahni suke juga merayap kecelah peha I, konekpun stim gile la. Ade sekali tu nasib baik tak jatuh motor sebab I khayal! Yang ringan-ringan tu kita orang dah biase buat, dalam panggung ke kat rumah sewa bujang I pun ade sebab kita orang lepak, kena la cari time masa member lain kat kolej.

Suatu hari Azimah ade ikut I balik kampung kat Tanjung Malim, rasanya hari Sabtu. I balikpun sebab nak mintak sen sikit dengan boss. Kita orang tak ikut highway sebab motor ni tak boleh dikira sihat sangat jadi kalu rosak takle susah nak cari kedai baiki. Rupa-rupanya hujan lebat. Tak sempat nak landing lagi kat mana-mana dah basah. Nasib baik dah dekat jadi I teruskan le, pelukkan Azimah makin kuat sebab dia sejuk, I tak pakai jaket cuma biase aje.

Sampai aje kat rumah famili, orang takde. Heran juga sebab sebelum turun dari KL I dah call dah dia orang, tapi takdele cakap yang nak bawak awek sekali. Nasib baik I memang ade kunci, jadi parking moto baik-baik kita orang pun masukle. Rumah jiran sebelah tu cina dan dia orangni bisnes, takde kat rumah.

I masuk aje nampak ada surat tampal kat atas TV, rupenye kawan baik abah kat Rawang, meninggal, jadi dia orang kesanale, mungkin ikut highway sebab takbertembungpun kat jalan tadi. Agaknya dah dalam 30 minit dia orang bertolak sebelum I sampai, TV pun panas lagi.

Azimah dah agak menggeletar dah sejuk jadi I cepat-cepat suruh dia salin baju, dia mase tu pakai blouse labuh dan seluar jeans. Dia nak mandi dulu sebab takut demam kena hujan jadi I bagile towel yang I ambik dari bilik I sendiri.

I pun suruhle dia pakai bilik air kat master bedroom abah dan mak sebab lebih selesa sikit. I sendiri pun dah nak bukak baju. Memang dari motor tadi lagi I ni dah dok stim aje, lebih-lebih lagi tengok si Azimah ni basah pulak, I kata biarle I yang bukak baju dia, saje aje nak tengok busut kesayangan, Azimah tak menolak, kami saling buka membuka baju masing-masing. Berderau darah I tengok tetek Azimah yang cuma dilindungi coli 1/2 cup agak-agak B cup?I tau benda ni sebab ade adek perempuan.

Kita orang tak cakap banyak lagi terus bercium, bertaut, I gomol bibir Azimah dan dia balas. Tangan I cari cangkuk coli dia kat depan, memang senang, pakai dua jari aje, dah terlondeh! Dua tetek Azimahtu I sambut mesra, putingnya I gentel dan uli sampai keras, I tarik-tarik sikit.

Dah rasa macam nak jatuh I tarik Azimah rebah atas katil mak dan abah, katil besar, memang syok.

I dah tak tahan, zip jeans dia I tarik kebawah dan dia tak melawan langsung malah membantu dengan mengangkat ponggongnya sikit. Beres! Seluar pantiesdia warna putih, darale tu, dan kecil. I dah stim gila terus I rentap, koyak. Azimah tersentak juge tapi I cepat-cepat tolak tangan dia yang cuba nak tutup cipap dia tu. Memang cantik segitiga Azimah ni, bulu tak panjang macam kepala askar komando aje, rapat, I nampak belahan bibir cipapnya tapi macam takde ruang belahan, memang kemas cipap anak dara 19 tahun ni.

I tak lengah masa lagi terus nyonyot putting dia dan sebelah tangan cari biji si Azimah, jumpa! Dah agak keras dan lopak dia dah berair. Azimah I tengok dok meramas cadar katil bila I romen dia cukup-cukup. Sebelah tangan lagi dok sibuk mengurut belakang I.

Ntah masa bila I bukak seluar sendiri dengan spender I tak ingat cuma kita orang dah telanjang bulat masa tu, best punya. Konek I dah keras habis, air mazi pun dah keluar. Adengan berat dah nak mula, I dah nekad nak merasa cipap dara, sebelum ni dah experience dah tapi dengan awek yang dah season.

I cepat-cepat cium dan kulum lidah Azimah sambil tu I bukakan kelangkannya luas, tangan dia dok asyik nak mengurut belakang I aje. I bangun melutut dan ambil bantal sebiji, I angkat pinggang si dara ni dan letakkan bantal tu kat bawah ponggong dia. I nampak jelas cipap dia menonjol naik, merekah sikit. Mata Azimah nampak kuyu habis nafasdia kencang deras bila I pegang konek I dan mula mengacukan kat rekahan bibir cipap yang menati. I hisap lagi lidah dia, ada reaksi ganas dari Azimah, perempuan ni kalau ajak main sup lidah memang ganas.

Saat-saat yang ditunggu dahpun tiba, junaman tikaman pertama I kedalam lubang cipap Azimah ditahan oleh selaput daranya yang I rasa agak kental. TanganAzimah tiba-tiba aje cuba menolak dada I yang beralun, "sakitttt bang?I tak ndak?." Rengek Azimah.

Konek I yang memang tak mengenal belas kesian Irodokkan lagi, memang sasaran dah tepat tapi selaputni kira degil juga melawan! "Aduiiii makkkkk?..sakitleeee?ishhhhhh" jerit Azimah bila I rasakan konek I akhirnya berjaya menembusi benteng pertahanan seorang dara?terus dengan gagah menceroboh masuk kedalam lubang yang amat sempit, susah jugarasanya.

Akhirnya rapat juga konek I kedalam lubang cipap bekas dara ni, bulu kami bertaut mesra. I rasakan telur I tersadai atas kedua belahan pehaAzimah. I pun mule le kerja sorong tarik, I tengok lelihan airmata berderai di sudut mata Azimah. Kesian juga awek aku ni, tapi konek jahanam ni terus juga dengan kerja nya sorong dan tarik. Terasa sangat sempitnya lubang anak dara 19 tahun ni.

Tanpa disangka sangka Azimah memegang belakang tengok I dan mengucup bibir I dengan lemah dan juga dahi I, kepala dia rebah kembali bila I memulakan rentak ayunan yang agak deras, tangan dia mencengkam lengan I di kedua belah sambil kepala dia melentuk liuk, muka Azimah merah padam menahan nikmat, peluh membasahi kami berdua.

Rengekkan dan dengusan Azimah membuat I tak tertahan dari pancutan, tapi I cuba juga, henjutan I semakin rancak dah agaknya 15 minit dah. Azimah sekali lagi mengangkat kepalanya dan dengan mata tertutup rapat tapi mulut ternganga mengeluh panjang dan belakangnya ternaik kejang. I rasakan konek I macam di genggam kemas dan I pun tak tahan lagi terus memancut sepuasnya di lubuk dara.

Kami terkulai lemah, I tengok air pekat putih dan kemerahan bercampur darah selaput dara melilih keluar dari cipap Azimah dan menitis keatas cadar katil?I biarkan aje, tak larat nak buat apa-apa.

Kami selepas peristiwa itu memang pantang ada chan aje terus bersatu?.tapi tu cerita lain.

I ade juga tanya Azimah kalau dia nyesal, tapi dia kata sikit-sikit adela?.I nekad juga nak ajak dia nikah, tapi panjang ceritanya, mungkin di lain kali.

aziemah bogel, budak motor tak tahan melancap awek jadi mangsa, gambar awek melayu bogel kene main kat rumah sewe rawang, korek cipap pembantu, melayu boleh jiran, melayu lucah azimah, projek cipap, www gambar gadis melayu bogel com, yhs-mobotap