Semalam Bersama Balak

2895 views

Koleksi cerita lucah, kisah lucah, kisah sex, baca lucah, majalah lucah melayu terbaek

Semasa aku dirumah aku sedang duduk, tiba2 handphone aku pun berbunyi dan aku pun terus mengangkat. Yang talifon itu adalah balak aku.. dia ajak aku keluar pada pukul 11.00 malam. Aku kata jom..... Maka pada pukul 11 balak aku pun sampai menaiki kereta dan aku suruh dia masuk rumah aku untuk menungu aku di ruang tamu selepas aku bersiap aku pun ajak dia keluar.

Sebenarnya dia hendak bawa aku makan malam kat up-town. Aku pun tak kisah la kalau balak yang belanja aku. Aku sampai di up-town pada pukul 11.46 malam. Aku dengan balak kau pun terus cari tempat duduk. Aku order air teh ais dengan nasi goreng .

Selepas makan... jam masa itu menunjukkan pukul 2.00 pagi... dan aku ajak dia pulang. Sampai dirumah aku, jam dah menunjukkan pukul 2.50 pagi Maka aku pun ajak dia tidur di rumah ku saja. Balak aku kata dia tak nak tidur dirumah ku. Tapi lepas aku kuat mendesak maka lama kelamaan dia ikut je.

Aku suruh dia tidur kat bilik aku. Maksud aku dia tidur kat sebelah aku. Dia pun kata kat aku, awak tak segan ke kalau kita tidur sebilik dan sekatil. Aku kata kat dia yang aku tak kisah. Lama kelamaan semakin kuyu mata ku. Aku pun kata kat balak kau nak tidur dulu... dia kata kat aku... ha tidurlah... so aku pon tidurlah.

Selepas beberapa jam kemudian aku pun bangun kerana kepanasan .

Tiba2 aku ternampak batang balak ku tengah tegang. Aku pun cuba hendak pegang batang balak ku itu. Tanpa rasa segan aku pun peganglah batang balak aku tu. Rasa macam kayu keras je. Dan semasa dia tidur aku pun bukak zip seluar jeans balak aku dan aku terus mengolom batang balak aku sehingga di terjaga dari tidur.

Selepas aku kolom batang dia aku pun baring atas katil dan dia selak kain aku. Semasa balak ku menarik seluar dalam ku yang bewarna merah, dia terus mejilat pantat ku. Aku terasa geli di pantat ku dan selepas itu dia buka baju ku dan menangalkan coli ku. Selepas dia tanggal kan coli ku dia meramas kedua2 belah gunung ku. Aku merasakan kenikmatan dan aku pun mengeluarkan suara yang amat lembut................ ah ah ah ah ah.....!

Dan selepas itu aku pun kolom balik batang balak ku dan balak ku berkata...

"Jangan lah lama2 nanti ter pancut pulak..!"

Selepas aku kolom batang balak ku. Aku pun baring dan mengangkang. Balak ku pun memasukkan batang nya sikit demi sedikit. Aku mula terasa sakit kat pantat ku. Tapi selepas beberapa menit kemudian, semakin rancak dan semakin laju tolakkan yang di beri kepada ku.

Walaupun mula2 aku terasa sakit, tapi lama kelamaan aku merasakan arus kenikmatan yang amat terselah. Beberapa minit kemudian balak ku berkata bahawa dia dah nak terpacut. Aku pun suruh dia goncang batang dia dan dia pun terus terpancut kat atas badan ku.

Fbgadistawau, cerita lucah budak sekolah lancap balak, seks semalam melayu, seks melayu semalam, melayu goncang batang, kisah balak gila seks, gadis tudung goncang batang, gadis tudung dirogol kisah seks beramai-ramai dirumah, awek goncang batang, cerita xxmalaysia, cerita seks melayu dengan balak, cerita main balak com, cerita lucah dipantat beramai ramai, cerita cikaro lancap balak, Cerìta sex melayu mak dgn anak, video awek goncang di atas